homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 3221 - 3240 z 7817

«« « 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 » »»

Marek Černý3.4.2007 - 16:26

Už se ví, kdy máme počítat s pěší neprůchodností Trocnovské během stavby mostu Trocnovská? Tiše doufám, že se bude jednat o stejná data, jako u neprůjezdnosti, uvedené na homepage (o víkendu do práce většinou nemusím:-))

V používaném průchodu pro pěší se objevily zhruba uprostřed tři traverzy, trčící ze stropu (jsou sice výš, než hlava, ale v tom pološeru jsem se docela lekl), to je příprava na odbourání poloviny mostu?


Hajnej3.4.2007 - 16:27

Vojtis: co do trasy je většina definitivní, malej kousek se vymění.

Jinak dnes výluka "Levého Žižkova" - vkládali tam výhybku pro zapojení 104. koleje. Taky už jsou vidět základy cestových návěstidel u St.V (vypadaly secondhandově, což mě u provizorky nijak nepobuřuje, spíš naopak).


Ayehow3.4.2007 - 20:44

Hajnej: je jen spatne pripona, video je na
http://www.novespojeni.cz/video/presun_formy.mpg
Taky jsou spatne velikosti u Svarovani koleji, tak abyste si nekdo nemysleli, ze se vam to nestahlo cele.


Skeeve3.4.2007 - 21:07

Krátké video s výrobou a pokládáním bezstykových kolejnic lze najít na <a href="http://www.record2007.com/site/index_en.php"> - http://www.record2007.com/site/index_en.php</a> -


Skeeve3.4.2007 - 21:08

Pardon, diskuze zdá se nebere html příkazy


Jan Kapitán4.4.2007 - 3:56

Jeste k te diskuzi: jaky je rozdil mezi kolejnicemi UIC60 a S49? Proc se na Novem Spojeni pouzivaji jine kolejnice nez na koridorech? Diky za info.


Heckler&Anonymous corp.4.4.2007 - 8:44

To Skeeve
moc dík za link. Velmi poučné. Bohužel u nás asi za 50 let :-((


Ayehow4.4.2007 - 9:21

Jan Kapitán: Bylo probírání 13. - 14. 3., v tuto chvíli stránka 8.


Ayehow4.4.2007 - 9:24

Ještě Jan Kapitán: Ale abych nebyl pes, tak ve stručnosti: UIC 60 má větší zatížitelnost, ale protože na NS se počítá pravidelně výhradně s osobní dopravou a navíc při nižších rychlostech (na VRT se i při osobní dopravě používají UIC 60, ale to se nás ještě pár let netýká), bohatě stačí S 49.


Ondřej4.4.2007 - 10:12

Práce na armatuře a bednění trámců ve čtvrtém poli pomalu utichaji, skoro to vypadá, že se v sobotu bude zase betonovat...


FAST4.4.2007 - 11:20

Heckler&Anonymous corp.:Nevim co jste myslel presne tim u nas za padesat let, ale pokud jste myslel vystavbu VRT, tak tam by se s Vami jedine mozna dalo souhlasit. Ale pokud mate na mysli technologii vystavby trate, tak tam uz nejaky patek pouzivame temer totozne postupy i mechanizaci. Na tom videu jsem nevidel nic co bych neznal a jen me to utvrdilo v tom, ze u nas se stavi dobre, bohuzel trosku draze, ale to je jina pohadka...


Ondřej4.4.2007 - 11:29

zaujal mě ten tavicí kotlík. co se do toho sype, ze to tak praží a z čeho je ten kotlík udělaný, že to vydrží... měl by někdo ze zasvěcených k tomu vysvětlení?


Heckler&Anonymous corp.4.4.2007 - 14:54

To Fast
určitě jste viděl celou webovou stránku, je to obchodní propagace ALSTOMu. Technologie výstaby, souhlas, to už je i u nás. Měl jsem ale na mysli infrastrukturu. Tuším, že už jsem na tyto stránky někdy napsal, že prosperita státu nezávisí na ideologických poučkách ale na funkčních infrastrukturách: dopravní, energetické a komunikační. No a zejména v té první máme co dohánět. V životě jsem jel s OBB, DB a SBB a když tady vidím záchodek v pantografu....
No a už jsem zase někde jinde


Anonymous4.4.2007 - 15:08

To Ondřej
jedná se o aluminotermické svařování kdy reaguje práškový AL + FE2O3 na FE +AL2O3 za vývinu velkého množství tepla, který to FE roztaví. Popisuju to principielně, možná, že se do směsi ještě přidávají nějaká tavidla. Ten hrnec: no nevím, domívám se že je uvnitř nějaká šamotová vložka. Extrémní tepelné namáhání trvá krátkou dobu, takže se to hnedka nepropálí a když, tak výrobná náklady jsou asi nízký.
Warning. doma tu aluminotermickou reakci raději NEZKOUŠEJTE


FAST4.4.2007 - 18:35

Heckler&Anonymous corp.: Samozrejme souhlasim co se tyce infrastruktury a prosperity statu. Ale pak na konci prispevku nechapu poznamku o tech zachodech. Toze CD jsou neskutecnej a prohnilej moloch potvrzuji, ale infrastruktura tedy to po cem se jezdi, se milovymi kroky zlepsuje. I kdyz moc dobre vim, ze rozdeleni na CD a SZDC je porad tak trochu na oko, tak pevne verim, ze se lide u kormidla trosku prostridaji nebo si uvedomi proc tohle rozdeleni vlastne je a budou o infrastrukturu pecovat nejlip jak dovedou! CD at vezme cert...!!!


FAST4.4.2007 - 18:39

Jeste k tomu svarovani, u nas se pouziva kovova nalevka, ale jinak vyrobce Railtech dodava jednorazove nalevky. Je to videt na tom videu z nize publikovanych stranek. Jen nevim co je lepsi :)?Pokud ty kovove formy nemaji vliv na kvalitu svaru, tak jsem jednoznacne pro ne. Vsechno co je jednorazove je plytvani :).


MilanCH4.4.2007 - 19:56

to FAST: nevím jestli rozsekání ČD na kousky je to nejlepší řešení nebo ať je vezme čert. A co potom? Každý kousek aby patřil jiné firmě - to si neumím představit. Samozřejmě by šlo hlavně o prachy a nikdo by za nic nechtěl platit. V Anglii to zkusili a docela na to doplatili. Ale to je jedno, ono se to dělení stejně pomalu, ale jistě děje.

K těm zmíněným záchodům: položme si otázku kdo ty záchody znečišťuje. ČD to asi nebudou. Jen tak mimochodem jsem zaměstnacem ČD ( v napůl delnické profesi ). Kritice ani polemice se nebráním. Říkám, nejsem na žádném vyšším postu, takže taky můžu mít zkreslený úhel pohledu. Chtěl bych abychom diskutovali dál o čemkoli.


FAST4.4.2007 - 22:32

MilanCH: Mluvil jsem o oddeleni infrastruktury (tedy dopravni cesty) od provozovatelu dopravy. To je to hlavni co musi fungovat, statu patri dopravni cesta, ten ji udrzuje a stara se o ni a take se na ni samozrejme snazi trochu vydelat. Chapu, ze CD jsou v dnesni dobe nejvetsim zamestnavatelem, vetsinove vlastnene statem (tedy nami vsemi) a melo by nam jit o to aby fungovali kvalitne. Muj obrat asi nebyl nejstastnejsi, ja CD nic zleho nepreji, ale chci vice konkurence i do osobni dopravy. V nakladni uz to funguje a verim, ze docela dobre. Bohuzel to rozdeleni na CD a SZDC je stale neuplne a to je podle meho ten nejvetsi problem. Absurdni situace je predevsim u udrzby, kdy si SZDC najima u CD udrzbu provadenou SDC a dale take to ze nadrazi zustala CD. Proste ta provazanost tam stale existuje a nemela by. Mel by tu byt vztah jaky je v kazdem jinem podnikani, tedy prodavajici SZDC a kupujici CD ci kdokoliv jiny. Melo by tedy byt snahou SZDC na pronajmu vydelat a protoze je to statni organizace vydelane penize potom investovat zpet do infrastruktury. Vec dalsi je potom nasledna cena dopravy pro koncoveho zakaznika, ktera musi byt dale konkurence schopna k jinnym druhum dopravy. Je to slozite, ale nektere veci jsou jasne jak facka, presto zustavaji zakonzervovany tak jak jsou a to neni dobre...


Observer5.4.2007 - 7:29

To Ondřej - termín betonáže trámů 4. pole: Tesař z MUROBSTAVu mě prozradil, že betonáž se chystá na dnes, pak to zaplachtovat, sbalit vercajk a tradá domů na Slovensko, páč jsou velikonoce. Vánoce a Velikonoce jsou pro všechny, kteří dělají na stavbách svatý


Heckler&Anonymous corp.5.4.2007 - 7:38

Podařilo se mi vyprovokovat pěknou diskusi ale vztahy mezi ČD a SŽDC stále neřeší p.....ný záchodek v pantografu (no vono to je taky z 50% v kultuře národa). Mimocjodem, málokdo asi ví, že pantograf dostal někdy v 60tých cenu za design. Předpokládal jsem, že tato jednotka bude bází pro další rychlíkové a dálkové verse, ale to by předpokládalo další vývoj pohonů, regulací , podvozku a já nevím čeho všeho ještě a většna z vás ví jak to tehdy chodilo



Design CTECH.CZ ©2005