homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 1321 - 1340 z 7817

«« « 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 » »»

P_V27.9.2005 - 16:48

pro anytime45: Napište na web@ctech.cz , tady to admin nečte. Ale s těmi blechózními obrázky (hlavně těmi, kde je nějaký text zmenšen až do nečitelnosti) s Vámi plně souhlasím. Když už se s těmi obrázky někdo dělal v plném rozlišení, proč jsou zde dostupné jen ve velikosti, která snad měla smysl před 10 lety vzhledem k technickým možnostem tehdejších PC.


anytime4527.9.2005 - 17:44

to Slidil - vezmu tob strucne:

1) vlada, ale take nevydava zakony za propagaci a kdyz prijdou volby, rozhodne se vsechny strany mohou pretrhnout, aby byli volici co nejbliz a co nejsrozumitelnejsi - to jen k Vasemu spatnemu primeru - Pokud je totiz velka firma, ktera na jednu stranu lidem kratkodobe pritezuje stavbou, pak penize do komunikace vydava proto, aby vysvetlila v cem tkvi dlouhodoby prinos a snazila se tak propagovat své dobré jméno. Jinak řečeno, normální občan (jako já) se nechce vyznat ve výkresu (to vynechávám to, že v rozlišení, ve kterém jsou výkresy na webu, jsou zrejme urceny odbornikum s hodne velkymi mikroskopy), chce vědět, co to pro něj znamená. Pochopil?

2)Jak sám píšu praskliny v tunelu pro pěší se sledují - toho jsem si ovšem všiml náhodou a také částečně, když jsem začal nadávat sprejerovi, ze kterého se nakonec vyklubal statik, který si značkuje prasklinu. Jinak o tom nikdo neinformoval - pokud ovšem informace nevysí na nástěnce Prahy 3 nebo jiném podobně exponovaném místě. Když píšete věřte, že kdyby něco hrozilo...... připomínáte mi trochu Igora Němce, který si byl jist, že voda se do metra nemůže dostat, protože jinak by tam samozřejmě pár hodin před zatopením nechodili lidé. Nijak neprahnu po zavření tunelu, ale když už se nějaká firma v rámci svého projektu postarala o to, že praská, chtěl bych to vědět (na tomto webu a ani jiném souvisejícím se tím nikdo nechlubí) a tušit další postup.

to P_V - diky za podporu - ostatní mají zřejmě zrak jak ostříži nebo na každou fotku koukaji zkrz mirkoskop - je to podle mne hezky udelany web, jenze podle standardu z roku 1998 a ne 2005:-)


vladislav chudik27.9.2005 - 17:49

ziadost o zamestnanie


Slídil27.9.2005 - 18:24

To anytime45: Co se týká rozlišení, souhlas. Mohlo by být lepší. Ale pořád si já, na rozdíl od Vás, uvědomuju, že je tento web v podstatě průlomový. Žádná jiná stavba nic podobného nemá, pokud jsem dost v obraze.

Ad praskliny: Nejsem stavař, ale pokud jsem si stačil všimnout, podobné jevy se obvykle po nějakou dobu sledují a vyhodnocují, a na základě výsledků se navrhují opatření.

1. Např. praskliny na domech se překryjí sádrovým spojem s uvedením data zřízení a vyhodnocuje se výskyt prasklin v té sádře. Případně se tak může zjišťovat, zda opatření, které se provedlo, bylo účinné.
2. Po povodních se na mnoha objektech objevily výškové zaměřovací body, díky kterým bylo možné měřit pokles budovy (asi i další deformace), na základě kterých se rozhodovalo, zda objekt zbořit, či ne.
3. Borcení tunelů se běžně kontroluje laserem a takovými terčíky, které jsou v pravidelných rozestupech připevněny v rizikových místech.

Prostě, vždy se tomu musí nechat nějaký čas, aby se parazitní jev mohl projevit. Doufám, že některý ze stavařů, který tento web sleduje, mě doplní, případně opraví.


Pafir29.9.2005 - 22:49

Mam dotaz k silnični estakádě Sluncová - proč není esíčko estakády vyplněné rubaninou? Ubylo by trochu rubaniny, která by se jinak musela odvážet vlakem pryč. A takhle jsou v esíčku příkré svahy, které se jistě budou obtížně udržovat a při případné autonehodě hrozí zřízení z velké výšky.


Pavel_t29.9.2005 - 23:11

Tak si k PaFirovu dotazu pripojim jeste jeden souvisejici dotaz: Proc je silnicni estakada vedena rovnobezne s tramvajovou a zakoncena esickem? Proc neni mirne sikmo tak, aby se usetrila jedna zatacka a zrejme i stavebni material? Krome toho, ze by musela mit nepatrne vetsi sklon me napada jiz jen jedina vec a to jsou pozemky pod ni...


AGa..29.9.2005 - 23:43

Pafir: Zasypávat prostor uvnitř esíčka by nebylo příliš moudré, neboť tamtudy za několik málo let bude vedena jižní větev prodloužené Pobřežní ulice, která bude ono esíčko podcházet.
Pavel_t: To by bylo sklonově asi dost problematické, nehledě na výše uvedené.


srandička30.9.2005 - 11:51

Taky se mohly ze severočeských dolů půjčit dlouhé dopravníky a hlína se mohla rovnoměrně rozhrnout po celém Karlíně. Nebo řekněme po celém mimo jeho historické části, ať staromilci nebrečí. A bylo by po povodních. Je to taková srandička a vlastně by to ale vůbec nebylo špatný. Proč by nemohly paneláky na Invalidovně přijít o jedno patro změnou přízemí na sklep? Aspoň by se nám snáze věřilo, že stejným procesem prošla velká část historického středu města.


Pavel_t30.9.2005 - 18:39

2 AGa: Pobrezni ulice??? No divam se na mapu a vypada to jako by jste chtel pul Karlina zbourat :) Ale ani jinou ulici, rekneme jizni vetev Sokolovske, si tam moc nedovedu predstavit. Nicmene pokud je tomu tak, pak je Vase vysvetleni rozumne. Lze o tomto nekde ziskat informace? Jinak s tim sklonem je to asi jedine co me napadlo ale nezda se mi to jako pravy duvod...


P_V30.9.2005 - 22:05

Pavel_t: Viz http://www.ceu.cz/eia/is/info.asp?kodAkce=PHA145 a http://www.ceu.cz/eia/is/info.asp?kodAkce=PHA150 kde to máte i s výkresama.


AGa..30.9.2005 - 23:30

P_V: Ne,ne to není ono. To bude až návazná stavba Pobřežní IV.
Pavel_t: Bourat se bude "jen" Rustonka. Mrkněte do územního plánu, tam je vidět přibližná trasa. Bližší informace můžete sehnat na Odboru městského investora, nedávno jsme jim tam poslali několik krabic dokumentace.


Pavel_t1.10.2005 - 0:12

Tak jsem se podival na to cca 15.5MB pdf PHA145 z ceu.cz, na uzemni plan uz dnes nemam naladu :) A pokud je to ten vykres co je az na posledni strance, tak to potom jo. Ja uz myslel, ze nejaky ynteligent chce prohnat Pobrezni primo Karlinem resp. sidlistem Invalidovna, coz mi pripadlo jako nebetycna blbost.


P_V1.10.2005 - 19:31

Mně tam přijde jako blbost, bourat Rustonku kvůli nové silnici, když o pár metrů vedle leží ladem koridor po bývalé železniční trati, a posouvat Švábky. Jako by to trasování někdo namaloval schválně tak, aby pokrylo co nejvíce stojících budov továrny.


Pavel_t1.10.2005 - 20:39

P_V: Jo to me taky napadlo ale jednak tuto cast Karlina moc neznam a jednak jsem si na takove nelogicnosti jako napriklad stanice metra v polich apod. v nasem Bananistanu uz zvykl. Ale bourat sidliste kvuli silnici pomerne maleho vyznamu bylo i na me trochu moc. Jinak kdyz uz jsme u te logiky, proc neni pojezd pod esickem uz vybudovam pri nasypavani esicka ale bude se nyni nasypana zemina za par let opet pomerne slozite vyhrabavat? Nebylo jednodusi dat tam ted pak tun armatury a cca 100kubiku betonu? I kdyz vzhledem k tomu, ze uprava Pobrezni ulice je teprve ve stadiu projektovani a schvalovani tak to lze pochopit ale...


Ivan Pomykáček3.10.2005 - 10:23

Karlínský tunel nepadá!!!

Obavy některých z vás z destrukce pěšího tunelu mezi Žižkovem a Karlínem jsou přehnané. Tento tunel skutečně nepadá, alespoň prozatím ne díky ražbě vítkovských železničních tunelů a po dobu jejich ražby nad ním jsem si téměř jistý, že také ne. Veškeré práce, které zde v současnosti probíhají jsou pouze práce pro přípravu monitorovací (ošklivé odborné cizí slovo pro české synonymum sledovací) činnosti. Momentálně se zjišťuje stávající stav konstrukce tunelu před ražbou (ta je odsud cca 300m) a tedy probíhají mimo jiné i měření stávajících prasklin tohoto inženýrského díla. Ujišťuji přítomné čtenáře, že se jedná skutečně o praskliny vzniklé již v dávné minulosti (máme to nafoceno ještě z dob projektování r.2000 –2003)!

Co se zde tedy děje: jsou zde osazovány měřící značky monitoringu stavby tunelů pro sledování a měření odezvy ražby tunelů na tuto konstrukci nic víc nic míň. Pro úplnost si zde dovolím uvést, že se již prošlo v podzemí tunely nad dvěma obdobnými konstrukcemi tunelových profilů jako je tunel pro pěší (jde o kolektor Pražské energetiky a kanalizační stoky PVK) aniž by došlo k jakémukoliv jejich poškození. Takže si dovolím říci závěrem: „žádný strachy“


Ivan Pomykáček3.10.2005 - 11:57

Pravobřežní IV

Tato komunikace by pravděpodobně skutečně měla jít Vámi popisovaným koridorem tedy i lokalitou v prostoru sjezdu ze silniční estakády. My když jsme projektovali stavbu Nové spojení jsem pochopitelně s touto eventualitou také uvažovali. Dokonce jsme museli předložit dispoziční průkaz reálnosti napojení komunikace Pod Plynojemem do navrhovaného komunikačního řešení. To platilo v podmínkách tvorby dokumentace pro územní rozhodnutí. Při zpracování dokumentace pro stavební povolení (r.2000 – 2003) nebyla již tato verze (není ani zdaleka jediným řešením této komunikace) úseku Pobřežní IV dle Útvaru rozvoje města (dále jen ÚRM) aktuální a sledovanou. Teprve po dokončení projektu ke stavebnímu povolení byl investor Nového spojení osloven MČ P8, abychom opětovně zhodnotili možnost průtahu Pobřežní IV touto lokalitou. Výsledek vyhodnocení byl poměrně jednoduchý: možnost tady je, ale je pro ni nutno vybudovat mostní objekt v místě nového náspu za cca 80 mil Kč. No a tady se to zaseklo. Někdo by musel najít téměř okamžitě finanční prostředky na projekt a výstavbu tohoto mostního díla, které na rozdíl od současnosti nemělo definitivní a jednoznačné zastánce i zadání pro co a jak by v budoucnu mělo sloužit. Dále by se celá věc musela dořešit v rámci Nového spojení legislativně tj. vydat nové či požádat změnu stavebního povolení atp.To by pro stavbu Nové spojení mělo téměř katastrofální důsledky, neboť tam finance skutečně již byly, odpor občanských iniciativ se podařilo překonat a stavba se začala rozjíždět. Asi je lehké dnes vše svádět na investora silniční akce, že ten nekonal. Dle mého názoru to tak možná i je. Minimálně si u stavebního povolení mohl dát podmínku výstavby tohoto mostu, a muselo by se to nejspíš řešit, přesto tak neučinil. Asi ani učinit nemohl, protože teprve nyní zpracovala firma PUDIS studii řešení zhodnocující dopady a možnosti řešení Pravobřežní IV do stavby Nové spojení a rozvíjí je dále. Jenže komunikace Pod Plynojem v nové poloze začne veřejnosti sloužit již v průběhu prosince letošního roku.
Myslím, že řada z vás si bude ťukat na čelo a určitě právem. Jenže zkuste někdo sjednotit investice státní silniční a železniční a prokombinovat to s městskými, aby navíc přitekly v jeden okamžik do jednoho místa. To v tomhle státě zatím nikdo nedokázal, aspoň pokud je mi známo. To, že to jsou peníze ze stejného zdroje tj. státního rozpočtu ty otazníky jenom umocňuje, že jo!! Ale co s tím???


Slídil3.10.2005 - 17:57

Ad komunikace skrz esíčko: A kam to, proboha, mělo vést, na druhou stranu od Rustonky ? Vždyť hned za esíčkem jsou koleje, teď 2 a budou 4.


martin3.10.2005 - 19:40

Dobry den, kdy se na webu objevi aktualni fotky??? dekuju za odpoved...


Ivan Pomykáček3.10.2005 - 21:40

Ad Pravobřežní (nebo možná spíš Pobřežní) IV

Jedna větev (směr) Švábky - Olympik Garni a dále podél trati Č.Třebová - Praha až na Balabenku zde tunelem pod tratí Praha - Turnov (velký prblém!) a dále zapojit do Českomoravské nebo varinatně přímo do Sokolovské, bez tunelu.
Druhá větev směr Blabenka - Na Žertvách - Švábky částečně vedeno v tunelu.



Design CTECH.CZ ©2005