homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 6921 - 6940 z 7817

«« « 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 » »»

laarsenlaarsen@post.cz12.9.2008 - 9:28

kdyz jsem uvazoval o tech variatach, samozrejme mne napadla i inzenyrska klasika, komorovy nosnik s konzolami, tedy vlastne to co dnes stoji, jen bez tech oblouku. cimz nechci rict ze by projektanti nemeli vkus. at nechodime daleko, marjanko a kornfeld myslim nebyli architekti. a na druhou stranu ani to ze PK to jen zakulatil.

radek: proc GS neprizvali sramkovou a bocana? ale s brnem souhlasim :)


Ivan Pomykáček12.9.2008 - 9:40

laarsen

Nejlépe je ptát se přímo na Grandi

sramkovou a bocana!? no vidíte to já jejich jména slyším poprve v životě, a to dělám "na dráze" už skoro 25. čím to asi bude, že!?


jirka12.9.2008 - 9:43

standa: ano, kotas dela jak umi, ci spise jak neumi, v tom mate pravdu. a ze si ho gs vybrali? nu, dokazu si predstavit, ze i v tomto pripade, neb pokud se nepletu, dost penez na rekonstrukci dava i erar, to bylo neco za neco. ten pan je proste vecpany vsude a kvalitou jeho prace to opravdu neni.

radek: a to jako ve skale nejde postavit podchod? prominte, ale nebudu tu tleskat nefunkcnimu paskvilu jen proto, ze "se konene neco postavilo". pokud si chce pan kotas stavet pomniky, at se hlasi do soutezi na pomniky.

ale co se dopravnich staveb tyce, je v tom oboru asi takovy odbornik, jako jirka vacek v protidrogove prevenci, a nic na tom nemeni, ze je v praze a okoli navrhuje prakticky jen on. naopak, kazda dalsi realizace je toho dukazem, vcetne zminovane nove haly hlavniho nadrazi. ale nechme toho, ohledne diskuse o NS je to uz velmi off-topic.


laarsenlaarsen@post.cz12.9.2008 - 9:53

IP: malo chodite do podnikoveho archivu? :)


laarsenlaarsen@post.cz12.9.2008 - 10:09

jirka: zkuste se schvalne zamyslet a tipnete si kdo jiny by to mohl delat? viz IP (ano, ja vim, b+s a dalsi delali jen tu halu, a jeste jim pomahal danda, ale zvladli to myslim dobre). kdo jiny je u nas znamy jako architekt dopravnich stveb.
muj vkus je taky trochu jiny (subjektivni), a vidim ty chybky (objektivni), at uz za ne je zodovedny kdokoliv. ale PK si nejak tohle jmeno ziskat musel.

ale ok, koncim.


Marek12.9.2008 - 10:12

Kasme. Originály fotek z včerejší Balabenky http://web.telecom.cz/aliance/Ns110908/index.html jsou ke stažení jako zip na http://leteckaposta.cz/207484428 . Díky za dobrý tip. Tuto službu jsem neznal.


Ivan Pomykáček12.9.2008 - 10:52

Já osobně mám taky spoustu výhrad k fungování i pohledovému a stavebnímu řešení té haly (pokud je návrhem té madam a toho pána), ale proto tady ještě o nich nepíšu, že to byli prominenti minulého řežimu nebo, že jsou to neschopní ... Prostě se mi to nelíbí a tak to řeknu, na to mám všichni nárok.

Jsem rád, že jste to pochopili a budeme psát jako dosud bez osobních invektiv, díky.


laarsenlaarsen@post.cz12.9.2008 - 11:46

IP: muzete mi prosim nejake poslat mailem, zajima mne vas nazor odbornika na halu hln.

a doufam ze jste si me narazky nevysvetlil spatne, pokud ano, omlouvam se. a taky za off-topic.


jirka12.9.2008 - 11:48

laarsen: nejak nechapu, proc by to musel byt zrovna cech. vzdyt muzeme sahnout treba do nemecka, francie, svycarska... a oni by ti "cizaci" zase o tolik drazsi nez cely slavny kotas jiste nebyli. vlastne by asi byli levnejsi, neb by to melo hlavu a patu a treba by to i slo bez problemu zkolaudovat :).


Standa12.9.2008 - 12:04

Jirka
Pochopte, prosím, že Kotas je jenom jedno kolečko toho soukolí. A to soukolí by asi "semlelo" každého architekta, ať domácího nebo cizího. Kotas nejsou jenom budovy a infrastruktura, což takhle návrh rychlostní jednotky, znáte? Podle mě je velmi hezký, bohužel nešel realizovat! Opakuji, Kotas byl vybrán ať se nám to líbí nebo nelíbí. A s touto poznámkou bych s dovolením tuto off-topic diskuzi rád uzavřel. Dík!!


kasmekasme@kasme.cz12.9.2008 - 13:16

http://www.ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnicedalnice/novespojeni/2008/ vloženy Markovo včerejší fotky a pár mých dnešních z silniční estakády - na původní most Balabenka vidět není :(


Petr12.9.2008 - 19:42

Mimochodem arch. Šrámková je jediná z českých architektů, o kterých se zmiňují americké Dějiny architektury 20. století.Stále projektuje.Učí na Fakultě archtektury ČVUT a její ateliěr má jako jeden z mála ducha a jasnou slohovou čistotu. Je autorokou se svým manželem i haly Hlavního nádraží a např. domu Na Můstku na Zlatém kříži na Václ. nám. v Praze. Ze starší generace je to ona a arch. Lábus (rekonstrukce domu Langhans - Vodičkova ul.,Praha)kteří jsou špičkou s jasným stylem a přesahem. Budoucnost ukáže, jestli byly opravdu kvalitou, ale rozhodně jsou veličinou(samozřejmě neznámou v široké veřejnosti, nereprezentují hlavní proud současné architektury:sklo,sklo a beton). Samozřejmě na jejich styl může mít každý svůj názor. Stylová pitoresknost, křivky a technický ornamentalismus arch. Kotase mi také nesedí, raději bych měl uměřené, jednoduché stavby s jasnou funkčností. Jen pozor při honocení architektů:vlastní studium architektury jako oboru je na fakultách archtektury, ale titul arch. je možné získat i na stavebních fakultách, což je relikt minulého režimu a pravověrnými architekty je nesen nelibě, protože stavební fakulty produkují stavaře s titulem arch. Namítají, že je to jako studovat veterinu a k tomu 2 semestry lidského těla s titulem MUDr. Mimlochodem nejsem architekt. Velký dík ing. Pomykáčkovi a dalším za skvělý web, který by si zasloužil veřejné ocenění.


Petr12.9.2008 - 19:43

Promiňte hrubka:byli né byly


Pštros12.9.2008 - 22:48

Nevíte někdo, z jakého důvodu na té Markově fotce:
http://www.ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnicedalnice/novespojeni/2008/080911/n7.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1
tak "ustřeluje" před jedoucím vlakem kolej do prava?

Také jsem se chtěl - nejlépe někoho povolaného - zeptat, co se to vysadilo za plevel do náspů i svahovek nejen na sluncové? Očekával bych trávu, ale to, co jsem tam viděl, je něco mezi roštím a hrůzostrašným šťovíkem. Neříkám to proto, abych kritizoval, jen mi to přijde jako nějaká vtipná pomsta od neznámého zahradníka:-) Nebo to má svůj účel?


P_V12.9.2008 - 23:08

Pštros: Vypadá to jako zvětšení osové vzdálenosti kvůli nerealizované odbočce do depa.


StanleykStanda0000@seznam.cz12.9.2008 - 23:12

Pštros : P_V mě předběhnul,ale protože je to hodně zazoomováno tak to přijde hrůzostrašné,ve skutečnosti když stojíte blíž to nepoznáte...
Jak psal Kasme:Balabenka je dole,teď jsem dorazil z Prahy,fotky budou zítra...


Pavel Q12.9.2008 - 23:22

Ta nerovnost je vidět i z vlaku, ale to jsem si to nesprávně vykládal, že je to výškový oblouk při přechodu tunelového mostu.


Pavel Q12.9.2008 - 23:27

...a chtěl jsem se zeptat, jestli se bude obnovovat cestička od podchodu pod výhybnou Sluncová nahoru na Vítkov přes zásyp východních portálů?


crash8413.9.2008 - 0:14

Pštros:
Mělo by se jednat o tzv. kolejové "S" neboli jak poznamenal P_V změna osové vzdálenosti mezi traťovou a staniční osovou vzdáleností kolejí (4,00 a 5,00)m pomocí dvou protisměrných oblouků bez převýšení. Jestli správně koukam na schéma tak před východními portály je výhybka mezi kolejemi č. 301 a 302, z důvodu dostatečné mezipřímé mezi protisměrnými oblouky ve výhybce musí být osová vzdálenost mezi kolejemi těch pět metrů. Je možné to hezky vidět i pokud si stoupenete na nějaký nadjezd před jakoukoliv stanicí (do kterých samozřejmě ústí dvě traťové koleje :-) ) případně to lze celkem dobře pocítit i při jízdě vlaku


_GK_13.9.2008 - 16:51

Mě jako lajka napadá proč se to neudělá plynule a je tam taková boule ?



Design CTECH.CZ ©2005