homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 6721 - 6740 z 7817

«« « 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 » »»

Zapa1.9.2008 - 11:12

Dušan: Když víte, kdo za to může, jistě mi tedy řeknete co je příčinou, abych to nemusel hledat, když jsem se teď připojil na net... Čekám.


Pavel Q1.9.2008 - 11:23

Kasme: Co je to za ohníček na těch fotkách?
Jarda: kontrarevoluce by byla, kdyby všechno fungovalo.


Martin P.1.9.2008 - 11:43

Nezávidím těm, kdo seděli dnes ráno u všech těch řídících krabic a PC a honili co se vlastně děje a proč nejsou věci tak, jak mají být. Do toho jim drnčeli telefony s předůležitými dotazy "Kdy už to bude?" nebo "Co je s tím a oním?"... Dělám tutéž práci jen v jiném odvětví a vím o čem je řeč. Možná zítra, možná za týden se doladí drobnosti a vše bude jezdit jak má. Ale to už budou mít krytici na starosti jiné chyby druhých. Bylo krásné, kdyby ti co zde hází pošklebky napsali i něco jako "Teda chlapi, už to jezdí jak má a je to paráda"...
Držím palce a dejte vědět co se nepovedlo a proč to nešlo jak mělo. Je dobré se poučit a vědět na co si dát bacha.


Marek1.9.2008 - 12:01

Je to od Vás hezké, že se těch zoufalců zastáváte. Ale Američani, když před léty posílali do vesmíru Apollo, tak jim to letělo hned. Chce to kvalitní přípravu. Kdyby takhle chaoticky pracovala Skanska, tak by Nové Spojení bylo hotové o pět let později.


Jarda Š.stemberk.J@seznam.cz1.9.2008 - 12:13

Problém je v tom, že před spuštěním NS nemůže být alespoň týdenní výluka Wilsonu, po kterou by po NS jezdily vlaky bez cestujících, aby se to pořádně vyladilo. Když se zkušební provoz zahajuje rovnou s cestujícími, tak se to bez počátečních zmatků obejít nemůže a těžko by to někde jinde zvládli bez problémů.


Miroslav Zikmund1.9.2008 - 12:16

Pro informaci dokumentace posledních vlaků s přepravou cestujících jedoucích na trase Praha hl.n – Výhybna Vítkov – Vysočany / Libeň

Posledním vlakem směr Libeň > HLN Os 9346; Libeň 23.48, Vítkov 23.52 (-2), HLN 23.57 (-1); EJ 471 009 (071 009, 971 009)
Posledním vlakem směr Vysočany - HLN Os 9456; Vysočany 0.01 (+3), Vítkov 0.05(+3), HLN 0.18(+11), EJ 471 021 (071 021, 971 012)

Posledním vlakem HLN > Libeň Os 9331, HLN 0.20 (+6), Vítkov 0.23 (+4), Libeň (0.27 (+3), obrat od 9346

Předposledním vlakem HLN > Vysočany a posledním HLN > Horní Počernice Os 9441, HLN 0.23 (+5). Vítkov 0.27 (+4), Vysočany 0.33 (+6), odb. Skály 0,40 (+6), Horní Počernice 0.42 (+6) (obrat od 9456)

A úplně posledním vlakem, byl vlak 9540, který ovšem podle informačních výlukových vývěsek neměl vůbec jet a na elektronickém nástupištním informátorovi bylo uvedeno, že vlak jede mimo HLN. Nálěžitosti 854.029-6 a přívěsný vůz 053 053-5.

HLN 0,27 (+5), Vítkov 0, 31 (+4), Vysočany 0,35 (+4)

Ve Vysočanech jsme vystoupili ve čtveřici (po pravdě řečeno očekával jsem zájem větší). Nejvíce se divil strážce stanice z bezpečností agentury, který zamyká vchod na nástupiště.

Ranní tunelovou premiéru měl Os 9443 jedoucí ovšem odklonem přes Libeň HLN 4.29 (+8), Libeň 4.35 (+8) - 4.43 (+16), Vysočany 4.48 (+18) ... NBK 5.35 (+12)
náležitosti neznám ...

Pro doplnění při jízdě 9540 drátenící od EŽ jako noční včeličky pilně pracovali na trolejovém vedení do Holešovic.

Perlička ze včerejšího provozu : EC 142 ODRA měl postaveno na 20.kolej, strojvedoucí zastavil u cestovéno návěstidla s návěstí stůj, navazující část trolejového vedení "za pavoukem" byla totiž bez napětí, takže několik vozů zůstalo stát na kolejích před nástupištěm ....

Další podrobnosti týkající se dnešního rána nemám, ale mělo to být v souvislosti s napájením TV. (Z podle jednoho zdroje to bylo z napěťovými zkouškami TV takové onaké ....) Pravda, když se v neděli v pozdním odpoledni a v noci z neděle na pondělí natahovala lana TV na kolejemi 301 a 302 a další práce, těžko mohl někdo něco zkolaudovat a tím spíše zkoušet ...


Mikevideo1.9.2008 - 12:18

http://webtv.idnes.cz/?relation=V080901_111615_tv-zpravy_jda


laarsenlaarsen@post.cz1.9.2008 - 12:26

musil: na to ze je to jizda tunelem v noci je to bezva video :) diky. vcera na EC70 jsem si rikal "treba uz...", ale nebylo nic :)
marek: asi nemyslite apollo 1? chybka se vloudi, a u tech velkych veci je to vic videt.


HonzaC1.9.2008 - 12:46

Výpadek proudu ochromil vlaky, do nových tunelů jely zpožděné
http://ekonomika.idnes.cz/vypadek-proudu-ochromil-vlaky-do-novych-tunelu-jely-zpozdene-p64-/eko-doprava.asp?c=A080901_112043_eko-doprava_vem


Marian Kechlibar1.9.2008 - 12:58

Marku, vy jste pěkně mimo. Apollo 1 shořelo i se třemi astronauty. První Apollo, které letělo s lidskou posádkou do vesmíru, bylo Apollo 7. Ano, 7!

Dobrý zdroj je Wikipedie. 30 sekund na ní, a rázem byste působil méně nevzdělaně.


Jirka Chludilchludilj@seznam.cz1.9.2008 - 13:09

Marek: Bohužel nemohu souhlasit, že projekt Apollo byl příkladem perfektní funkčnosti. Stačí si zpomenou na trojici astronatů z Apolla 1, kteří tragicky zahynuli při testování, chybové stavy počítače při přistání Apolla 11 nebo známé Apollo 13. To že celý projekt měl i přes tyto neúspěchy relativně velkou spolehlivost bylo dosaženo důkladnými a občas i neúspěšnými testy. Testování NS a okolních tratí právě začalo. To že u tak složitého systému jako je NS a okolí dojde k problémům se dalo očekávat a je možné, že se zjistí, že za to mohla titerná součástka, která nefungovala jak má a třeba i došla od firmy co dělala součástky i pro kosmický výzkum. Při současné složitosti přístrojů a naší závislosti na nich se toto bude stávat a to nejen na želenici. Stejnak za to mohou trpaslící a šotkové. Proto přeji všem z NS a okolních nádraží, aby je našli a vyhnali.


Marek1.9.2008 - 13:17

No jo, máte pravdu. Myslel jsem Saturn V v rámci proketu Apollo. Omlouvám se.


Martin Hájek1.9.2008 - 13:32

Doplním informace z dnešního rána. Vlakem ve 4.21 jelo odhadem 7 šotoušů a pak novináři z idnes.tv a Primy. Časovou polohu již uvedl Mirek Zikmund. My jsme vyskočili v libeňském ranžíru a doběhli na první ranní osobák na Masaryčku.

Po 5. hodině jsme dorazili na hl. n., kde mě překvapilo 25 minut na odjezdu u osobáku do Benešova a 20 minut u Dvořáka. Zpoždění postupně narůstala, takže Dvořák odjel téměř s hodinou a my v Excelu hned za ním. Celkově byl na hlavním na tuto ranní dobu klid, občas hlášení, sem tam něco zpožděného přijelo, ale většina nepřijela/neodjela ...

Stavba je to krásná, netěším se, až bude posprejovaná a zanešená bordelem, jak to v Praze často bývá.


Petr1.9.2008 - 13:53

http://glosy.respekt.cz/Jak-v-Kocourkove-staveli-zeleznici-2475.html


richard1.9.2008 - 14:04

to Petr: souhlasim. osud masarykova nadrazi mel byt jasny pred stavbou nove spojeni.


Zapa1.9.2008 - 14:51

richard: A na NS bysme čekali prosím do kdy?
Co když si někdo z radních vzpomene, že by bylo časem dobré zrušit třeba hl.n.? Jaký je v tom rozdíl?


Hajnej1.9.2008 - 15:34

Něco pro Dušana: ptal jsem se speciálně na dnešní hl. n. a bylo mi sděleno, že vypadla pouze trakce, kdežto ZZ jelo z UNZ i nadále bez výpadku (ono to vydrží nejméně 5 hodin, a tak dlouho zas ten výpadek netrval).


Marek1.9.2008 - 16:12

O ranním zpoždění: http://www.zelpage.cz/zpravy/6493
O Masaryčce: http://www.lidovky.cz/misto-masarycky-dira-v-zemi-dfx-/ln_praha.asp?c=A080901_160310_ln_praha_bat


Marian Kechlibar1.9.2008 - 18:16

Jede nějaký vlak přes Nové spojení přes den?

Když jsem hledal přímé spojení Vysočany-hl.n. a zpět, našlo mi to jen vlaky kolem 04.00 a pak kolem 22.50 a dále.


Vojtěch Hrubý1.9.2008 - 19:14

Marian Kechlibar: Doporučuji Sp 1903 (Praha hl. n. - Pardubice 16:46), dnes jsem se svezl :-)



Design CTECH.CZ ©2005