homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 861 - 880 z 7817

«« « 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 » »»

INVESTOR13.12.2004 - 2:29

AGa..
díky za článek a foto........krásná práce


Ivan Pomykáček13.12.2004 - 7:17

To AGa..

Je to fantastický, díky. Škoda jen že oficiální "mluvka" SKANSKy pro tuto stavbu nebyl první kdo takto naprosto vyčerpávajícím způsobem informuje na těchto stránkách a jeho práci musí suplovat jiní. V tomto případě totiž je čím se chlubit. Ještě jednou díky kolegům ze sdružení "AGa..".

Pražané by ale i jejich radní by si mohli takto uvědomit, že i přes jiné potíže, které tato stavba vyvolává a určitě ještě přinese, jak se podařilo nadměrně nezatěžovat už tak přetížené pražské komunikace odvozem přebytečného materiálu. Kéž by se tato stavba stala precedentem i pro jiné chystané dopravní, (zdůrazňuji dopravní nejenom železniční) stavby v Praze a okolí. A že jich nebude málo!!! Prostě, když to jde nařídit ostatním (dát to jako podmínku územního řízení) „drážní“ stavbě proč ne to samé té „mojí“ dopravní stavbě (silnice, metro)!? Co Vy nato páni rádní, potažmo Vaše prodloužené ruce ouřednictvo!?


Jakubkuba@seznam.cz13.12.2004 - 9:41

Dobry den,
nemate nahodou nekdo telefonni cislo na toho "magora", ktery povolil vrtani zakladu pro pilire non-stop pres celou noc? Mame okna do ulice Pribenicka (ten kratky kouksek kolmy na Rehorovu), ale dum ma vchod z Rehorovy. Takze s izolaci oken nas poslali ..., ze podle jejich planu jsme jina ulice a mame smulu. Kdyz jsem ve 2 rano volal na mestskou policii, jestli s tim hlukem nemuzou neco udelat, dostal jsem odpoved, ze "stavba ma prioritu" a ja mam smulu. Tak sem si rikal, ze kdyz uz nespim, aspon bych si s tou "zodpovednou" osobou pokecal... Znate ten prima zvuk, kdyz se vyklepava obsah vrtne soupravy???


LennyLenny.C@seznam.cz13.12.2004 - 12:18

Mám otázku, která přímo nesouvisí s výstavbou Nového spojení, ale zajímalo by mě, jestli při přeložkách tratí do nové polohy, upravují také ČD tarifní vzdálenost mezi stanicemi. Díky


AGa..13.12.2004 - 13:56

ad článek na k-reportu:

Musím se přiznat, že nejsem autorem tohoto článku. Pouze jsem si ho na dotyčném webu všiml a umístil jsem zde na něj odkaz.


Ivan Pomykáček13.12.2004 - 17:02

To AGa..

Je to fantastický, díky. Škoda jen, že oficiální "mluvka" SKANSKy pro tuto stavbu nebyl první, kdo na těchto stránkách naprosto vyčerpávajícím způsobem informuje a jeho práci musí suplovat jiní. V tomto případě totiž je čím se chlubit. Ještě jednou díky kolegům ze sdružení "AGa..".

Pražané, ale i jejich radní, by si mohli takto uvědomit, jak se podařilo nadměrně nezatěžovat už tak přetížené pražské komunikace odvozem přebytečného materiálu po železnici. A to i přes jisté potíže, které tato stavba vyvolává již nyní a v budoucnu určitě ještě přinese. Kéž by se tato stavba stala precedentem i pro jiné chystané dopravní, (zdůrazňuji dopravní nejenom železniční) stavby v Praze a okolí. A že jich nebude málo!!! Prostě, když to jde nařídit ostatním (dát to jako podmínku územního řízení) - například „drážní“ stavbě, proč ne to samé té „mojí“ dopravní stavbě (silnice, metro atp.)!? Co Vy nato páni rádní, potažmo Vaše prodloužené ruce ouřednictvo!?

P.S. Pokusil jsem se předchozí textaci udělat srozumitelnější, předtím to fakt nebylo ke čtení. Tak snad nyní.


Václav B.14.12.2004 - 14:14

Dobrý den, také se připojuji Jakubovi a rád bych věděl komu si stěžovat, nebo na koho se obrátit kvůli nočnímu hluku? Dnes jsem usnul až kolem třetí hodiny.Celou noc to na Masaryčce tůroval nějaký buldozer a jezdil sem a tam. Na auta pod okny jsem si zvykl i na zaplechovaný viadukt,ale tenhle cizorodý zvuk v podobě vyklepávání zeminy a tůrovaní buldozeru mi nedovolí usnout! Kdy skončí práce v noci? Dokážete mi prosím někdo odpovědět? Děkuji, rád bych prožil stejně tak klidný a pohodový akdvent jako většina pražanů!!!


Králík - Zakládání staveb a.s.14.12.2004 - 18:09

Pro všechny :
Práce v nočním klidu (22:00 - 6:00) bude ukončena dnes,t.j
14.12.Na základě stížností,ač neradi, budeme nadále pracovat
pouze na jednu směnu.
Předpokládám,že tímto bude ukončena etapa stěžovatelů,kteří požadují v noci ticho a nastane období lidí,kteří požadují
zastavení prací v době vánoční.
Práce během noci měla totiž jediný účel - pokusit se hlučné
pilotování provést před vánocemi.Protože nejsme kouzelníci,
kteří otočí prstenem a práce je hotová,bude nutno pokračovat
od 27.12 až do dokončení nasmlouvané etapy a odstěhování
vrtné soupravy.
Na závěr pouze pár vět:
- chápu všechny,které hluk obtěžuje
- v noci jsem dal jasný příkaz eliminovat veškerý hluk,
který jsme schopni ovlivnit
- nikdo z našich lidí určitě nedělal hluk zbytečně a
naschvál lidem,kteří bydlí okolo stavby
- nikdo z našich zaměstnaců nemluvil o lidech z okolí
stavby jako o magorech
- přeju Všem klidné prožití vánočních svátků a hezkou
dovolenou až do silvestra
- lidé,kteří Vás obtěžují hlukem,prožijí tuto vánoční
pohodu tak jako celý rok - v práci,od rodin,od dětí,
v kraválu,v mrazu,v blátě,v dešti,od svítání do tmy

Králík


Michal14.12.2004 - 20:18

Myslím, že bychom měli dát stavebním dělníkům čísla a adresy těch, co na ně poslali hygienu.

Já v této oblasti nebydlím, a tak si těžko dokážu představit, co to momentálně obnáší. Opět se ale setkáváme se standartním českým postupem. Nadáváme, ale víme prd, co je původcem toho, proč nadáváme. Takhle to dopadlo špatně pro obě strany. Jenže zatímco ta jedna se bude vyhřívat u stromečku, tak ta druhá se bude ohřívat někde u ohniště na stavbě.:-(


ondra14.12.2004 - 23:11

Je mi líto těch,co budou pracovat o vánocích.Ale řešit to hlučnou prací v noci a divit se,že si lidé stěžují,mi nepřipadá jako dobré řešení.Dělníci se určitě snažili,ale stále to byl chvílemi hrozný hluk.Hrát na city a obviňovat někoho,kdo se chce po týdnu v klidu vyspat,není spravedlivé.Děkuji za stránky a možnost diskuse.


INVESTOR14.12.2004 - 23:38

pane Králík, s Vaším příspěvkem nesouhlasím a pevně věřím, že Váš nadřízený dodavatel ještě této noci zařídí okamžitou nápravu, tznm, že práce budou ukončeny NEJPOZDĚji v 22.00 !! V opačném případě porušujete podmínky vydané pro stavbu a svou firmu vystavujete nebezpečí udělení smluvních sankcí. S Vaší prací jsme jinak spokojeni ale myslím, že vůbec za tuto cenu není nutno "nasírat" obyvatele okolních domů.


Ivan Pomykáček15.12.2004 - 7:09

I já se přidávám k zastáncům "nehlučné noci“. Hlučné práce (a mezi ně vrtání pilotového založení bohužel patří) by měly probíhat, zejména s ohledem na přípustnou hygienikem povolenou hladinu hluku mezi 7-21 hodinou. Tak to předpokládal projekt a tak zní i rozhodnutí hygienika k této stavbě. Nechápu tedy proč se o tom vedou opětovně diskuse a někdo se nepoučí a pořád to zkouší co lidé vydrží a když se někdo ozve, pak je údiv!? Z vlastní zkušenosti vím, že vrtání pilot je velmi nepříjemné hlukové pozadí i ve dne natož v noci. Když bylo vrtáno na Proseku metro pro hluk s v noci nesl až k nám do Letňan a to jsou cca 2 km. Pokud někdo bydlí cca 200 od tohoto a nad tímto zdrojem hluku, ani se mu nedivím, že nemůže spát a je rozčílen. Pokud by snad náhodou někdo tvrdil, že spal vedle a že mu to na rozdíl od těch rozčílených nevadí, je tady snadná odpověď: Možná jsou Vaše hlukové vjemy vaší prací už natolik „profesionálně“ otupělé, že hluk z vrtání Vám již nevadí. Jako mnohým jiným jiný zdroj. Prostě se s ním již naučili žít, na rozdíl od té většiny, které to vadí a pravděpodobně vždy vadit bude, včetně mě.

No a pokud jde o ty pracovní vánoce „ZS a.s.“: myslím, že ani zdaleka nebudete jediní kdo bude přes vánoce pracovat venku a v zimě. Prostě jste si vybrali povolání ke kterému to patří. Chápu, že Vás tlačí čas, investor a zejména asi Vaši nadřízení, přestože většina z nich bude bezpochyby na vánoce doma. Tak co třeba zkusit tam žádat o pochopení a vyjednat časovou úlevu či posun termínu, abyste mohli být na vánoce doma i Vy!


Králík15.12.2004 - 9:27

pro p.Ondru -
Snažil jsem se jen o popis a vysvětlení.Snad jsem nikoho neobvinil z toho,že se chce vyspat.
pro investora -
V prní větě mého příspěvku je napsáno,že práce budou ukončeny ve 22:00hod.Takže nebudeme nic porušovat ani nasírat obyvatele okolních domů.Tím pádem je snad trošku teatrální nyní hrozit sankcí.Navíc se ve své naivitě domnívám,že diskuse je také od toho,že spolu diskutující nemusí souhlasit.
pro p.Pomykáčka -
Máte pravdu,tlačí nás čas,investor i nadřízení.Žádat tuto trojici o pochopení je stejné jako žádat diskutující o pochopení a výdrž,navíc když vím,že je musíme hlukem hrozně obtěžovat.
Současná realita je taková (a nejde o žádnou hru na city ani o nasírání okolnich obyvatel),že naši zaměstnanci budou pracovat i o vánočních svátcích,stejně tak jako museli pracovat o Velikonocích,Dušičkách i o tzv. Svátku práce.
Bezpochyby i proto,že si tuto práci vybrali.

Jinak Vás osobně obdivuji,že máte trpělivost vést tyto stránky.Já ji právě ztratil.
Králík


Václav B.15.12.2004 - 13:32

Rád bych poděkoval panu Králíkovi za odpovědi. Konečně mám trochu představu o "pozadí" celé stavby. Chtěl bych se ale zeptat na jednu věc: jaký je vlastně důvod že se "to" nestíhá a bude se muset dělat i o Vánocích? Nastaly nějaké komplikace? Máte neschopné vedení, které nezvládne základy reálného plánování? Nebo vás nesmyslně tlačí investor do něčeho co jste neslíbli? Tohle je věc, která by mne doopravdy zajímala. Najít kořeny problémů je nejlepší cesta jak se jim přístě vyhnout...

Jinak všechna čest tomu kdo vymyslel odvoz zeminy z centra Prahy po kolejích! Viděl jsem ten vlak (na fotkách) a musím přiznat, že je to výborný nápad jak šetřit pražské komunikace a nervy řidičů. Geniálně jednoduché!


Kralik15.12.2004 - 14:35

Do ženy se nevidí,do melounu trochu a do hlíny hodně obtížně.
Já sám jsem byl přesvědčený,že práce na provádění pilot i při nasazení jen denní směny hravě zvládneme do 20.12.04.
Bohužel je to jinak.
Králík


Slídil15.12.2004 - 18:30

To Králík: Nedivte se naštvaným lidem, když na jedné straně obdrží informaci, že se bude stavět, dejme tomu, 6 let proto, že roční příděl financí je omezen, jinak že by se stavba stihla za 4 roky. A pak se někde dělá non stop (popř. je tendence dělat non stop). To trošku připomíná lampasáckou logiku, že se vždycky hrozně chvátalo, aby se potom dlouho čekalo. Jinak řečeno, ty od vaší firmy narychlo udělané piloty budou asi dost dlouho zahálet, aneb není někde chyba v harmonogramu ?


Králík15.12.2004 - 19:18

Pokud vidíte na stavbu,nebo chodíte okolo musíte vidět,jak navazují další práce na naší.Pokud to tedy chcete
vidět.Takže naše piloty nezahálejí.A pokud se týká harmonogramu - já mám svůj harmonogram,ostatní firmy svůj a nad ním jistě i investor.Nevím jaké máte Vy zkušenosti s vytvářením harmonogramů,ale já už pár vytvořil.Je to dost obtížné,proto nikdy o žádném bez důkladného studia neřeknu,že je chybný.

Celá diskuse se otáčí jinam,něž bylo mým záměrem.Nemám žádné oprávnění a ani chuť se vyjadřovat k věcem,které se nedotýkají mé osoby. Snažil jsem se obyčejným lidem vysvětlit,proč jim děláme kravál za postelí.Doufám,že tito lidé pochopili a už se na nás tolik nezlobí.
Králík


D. Vlček15.12.2004 - 20:39

Myslím, že není ani tak velký problém v nočních prcech jako spíše v informovanosti. Mám osobní zkušenost - od chvíle kdy my bylo řečeno, že by bylo potřeba dělat v noci a důvody proč, nesl jsem noční práce tak nějak víc v pohodě. Najednou ze mě spadl ten vztek na noční směnu, že to "zase zkouší co vydržíme" a hlavně - bylo stanoveno nějaké datum. Člověk přeci jen lépe usne s pocitem že je to otázka týdne a pak bude klid a hlavně - nemá dojem, že je absolutně "mimo hru". Raději snesu těch pár dní nočních pokud firma dodrží slib že přes svátky, kdy budu celý den doma, bude klid...
Nevím, možná měním názor oproti minulým příspěvkům, ale spíš si asi začínám zvykat ;-)


Jirka15.12.2004 - 21:00

Pro pana Pomykáčka
Ještě k osvětlení pod mostem. U stavby za 750 mil. bych čekal trochu více, než jen splnění minimálních požadavků. Tady nejde o žádnou iluzi! Doporučuji Vám se na místo zajít podívat a pokud budete jen trochu soudný, uznáte, že jedna řada světel nad zábradlím pravého chodníku(pohled od Bulhara) chybí. Jinak považuji osvětlení za povedené.



Design CTECH.CZ ©2005