homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 4441 - 4460 z 7817

«« « 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 » »»

Anonymous22.10.2007 - 15:50

Zapoměl jsem dodat, že pilíř 2b je už taky zkrášlen proti šedi betonu.


obr22.10.2007 - 18:25

byl jsem ted v SRN autem. Kolem dálnic na Západě jsem grafiti neviděl, vlastně ani po domech. Zato hned po vjezdu do "DDR" je jich i na dálnici plno. Tak mi napadlo, jak se projevuje vztah/respekt k cizímu/veřejnému majetku. U nás i v tom DDR je po období komunismu stále u řady jedinců podobný, rozdílný od toho lidí z kapitalismu....


FAST22.10.2007 - 20:11

to obr: Myslim si, ze to se vztahem k majetku nema co delat, ale spis s nastavenim a vymahanim represi proti dotycnym jedincum. Zarnym prikladem je Londyn, kde je grafit take docela minimum, ale vse za cenu kamer na kazdem rohu. Druhou veci je oploceni vsech trati, at uz metra nebo zeleznice, ktere je do budoucna zrejme nevyhnutelne i u nas a mozna by stalo za to, u nekterych casti Noveho spojeni na tim zauvazovat.


Pavel22.10.2007 - 20:32

to FAST: oplotime az bude pomalovano :(


kasmekasme@atlas.cz23.10.2007 - 10:44

Včera byla ubourána zeď v Husitské ulici (mezi Trocnovskou a estakádou Masarykovo). Bourání a pár fotek dění kolem estakády Masarykovo na fotečkách :)
http://www.ttnz.cz/album/v/stavby/silnicedalnice/novespojeni/2007/071023/


FAST23.10.2007 - 13:21

Diky moc za fotky.
Jeste se vratim k tem sprejerum. Moc dobre nerozumim tomu, proc jsou posprejovane soupravy metra. To je tak tezke ohlidat depa, oplotit je a nepustit nikoho dovnitr. Nehlede na to, ze Ti frajeri nemuzou tusit, kdy je to pod napetim a kdy ne. Myslim, ze naklady na bezpecnostni agenturu by urcite byly mensi nez naklady na cisteni souprav. Pokud se mylim a je v tom jiny problem, tak me prosim opravte. Diky.


haxna23.10.2007 - 13:26

náklady na ponechání souprav v posprejovaném stavu jsou nižší než na ochranku:-)


Ondra23.10.2007 - 13:43

Ja to beru tak, ze je lepsi mit vsecko posprejovany, nez aby ti kluci sli a vodstrelili se nekde na trzisti, jak by to asi udelali v jinejch kulturach :-)


pavel Q23.10.2007 - 14:45

Ondra konečně rozumnej názor... Chápu že se vám graffiti nelíbí (mě taky ne) ale za víc než 20 let co existuje se stavebnictví mohlo přizpůsobit - tzn, omezit plochy na které by šlo sprejovat - buďto popínavými rostlinami, nebo barevnou výzdobou


Cybermudcybermud@seznam.cz23.10.2007 - 15:03

pavel Q 23.10.2007 - 14:45 Taky jsem proti sprejerům, což jsou povětšinou znudění "fakani" u nichž bylo zanedbán jeden výchovný element, kterému stručně říkám: "řezání"...
Nicméně nemáte pravdu v jednom: Graffiti není otázkou posledních dvaceti let. Již ve vykopávkách starých Pompejí se našel nápis, který bychom dnes označili za graffity, piece nebo tag... :)


Marian Kechlibar23.10.2007 - 16:09

Pompeje jsou opravdu graffiti plné. Politika, gladiátoři, prostitutky, milostné nápisy i nadávky na špatný plat - to všechno se dá najít na stěnách pompejských budov.

Nicméně ve vztahu k vandalismu obecně si myslím, že abolice tělesných trestů byla zásadní chybou hnutí "za lidská práva". V takovém Singapuru žádný problém s vandalismem nemají, a přitom je pár ran rákoskou mnohem levnější a účinnější metoda než mámit z někoho pokuty apod.

Žel, profesionální dobrodinci dělají co můžou, aby v naší kultuře měli zločinci co nejvíce práv.


P_V23.10.2007 - 18:53

Stačilo by vnější betonové plochy šalovat vrubovanou plochou. Lze si snadno všimnout, že betonové zdi s trapézovým povrchem jsou mnohem méně pomalované než hladké. Chce to jen vystihnout vhodnou velikost vrubů, aby co nejúčinněji rozbíjely pohledový dojem z čmáranice, což lze odhadnout empiricky obhlídkou již existujících staveb. Navíc to i částečně tlumí odražený hluk, skryjí se v tom nevzhledné pracovní spáry, lépe na to chytají popínavé rostliny - samá pozitiva a sociální jistoty. Divím se proč se takto nedělají všechny pohledové betony.


Sidon3923.10.2007 - 21:03

Dnes jsem byl na skok v Praze a tak jsem se pošel od ul. Prvního pluku, přes Trocnovskou a Husitskou. Na začátku Trocnovské je pěkný pohled na vyústění tunelů. Je to na fotku. O té hrozné zdi již podal zprávu kasme, ale díval jsem se dolů jak tam zápasí vibrační kladivo na bagru s něčím co vypadalo jako spodní prefabrikát. Zřejmě je to dosti kvalitní material, díval jsem se cca 30 minut a moc z toho neuloupal. U západního zašalovaného konce estakády, jsem si uvědomil, že stavba pomalu ale jistě končí. Co budeme proboha za rok touto dobou sledovat a přít se ?


MilanCH23.10.2007 - 21:21

Kasme: Dík za fotky. Konečně ta nevzhledná zeď zmizela. Že by se rozšiřoval chodník?. Taky by to nebylo od věci.


Standa24.10.2007 - 1:34

To Sidon39
Nebojte se, betonová lobby se v Praze usídlila tak pevně, že si nové sousto určitě najde! Co třeba tunely Beroun. Již zde byla zmínka. A nebylo by to od věci, jen sehnat peňážky.
Takže se opět přít budeme, jelikož jsme Češi, že?!!...


Pavel Q24.10.2007 - 1:46

2 Standa: Jenom doufat, že třeba trávě tunel Beroun bude mít tak dobrý web. Tam toho ale nebude tolik qidění a nebude to tak na ráně


Standa24.10.2007 - 1:49

To P_V
Naprosto souhlasím, zmenšit jim prostor pro seberealizaci. Vím o čem mluvím, jelikož jednoho takového "palouska" znám. Je to velmi inteligentní kluk, který měl velmi nehezké dětství. Jednou do týdne "vyráží" a podle jeho slov si nemůže pomoci, je to jako droga. Něco si při tom "léčí". Ale má další koníčky, kterým se věnuje velmi intenzívně, ale prý ty spreje jsou prokletí, kterého se nemůže zbavit. Je to asi na "psýchu". Ale jsou tací, kteří to dokážou praktikovat 24 hodin denně a to skutečně normální není. Rád si přečtu Vaše názory, včetně stavitelů /Janeba, Pomykáček, Mitlohner atd./, protože tento problém začíná přerůstat naší společnosti přes hlavu. Omlouvám se stavitelům, že jsem je nejmenoval všechny, ale oni vědí, jak to myslím!!


Qěcy24.10.2007 - 13:09

Standa:
Příští rok by se prý mělo začít stavět Mezi Berounem a Plzní na několika úsecích. Včetně tunelů na přeložce u Plzně.


Vopic24.10.2007 - 14:05

Ja bych tem sprejeru posprejoval treba jejich auto nebo dum nebo vchodove dvere do bytu. Pak by mozna pochopily co delaj.


Observer24.10.2007 - 17:00

To Standa
ad betonová lobby, o několik stovek příspěvkůů níže, jsem psal, že základ ekonomického rozvoje ČR nejsou ideologické fráze, nýbrž dobrá infrastruktura komunikační, energetická a dopravní. V oboru dopravních staveb se asi bez betonu neobejdeme, ale na druhou stranu (tam kde je to možné) nahradit beton něčím jiným



Design CTECH.CZ ©2005